keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Sorsajahdissa

Tänään me lähdettiin ihanan auringonpaisteen saattelemana piiiiiiitkälle päivälenkuralle. Kevät on vaan edennyt täälläkin niin pitkälle, että nuo päällystämättömät kävelypolut ja pyörätiet ovat ihan litsläts lillinkiä. Ja mä en tykkää. Paikoitellen vettä oli sen verran paljon, että me jouduttiin oikomaan pusikkojen kautta. Ja samalla löydettiin sorsien piilopaikka.



Tuossa menee... Älä pelkää mua (khih, hih...)


No niin, nyt se lähti lentoon... Kotipihalla mä näin taas Hertan. Hertan emäntä kertoi, että näin kura-aikana Hertta menee ihan itse pesuhuoneeseen. Mut pitää tavallisesti houkutella sinne pöydän alta. Mutta tänään, kun Hertta kertoi mullekin tuon asian, mäkin päätin olla reipas. Ja kun me päästiin sisälle, emäntä avasi pesuhuoneen oven niin mä kävelin ihan itse pesupaikalle! Koska Herttakin tekee niin. Sitte mua kehuttiin ja rapsuteltiin oikein kovasti kiitokseksi.

2 kommenttia:

Komentteja on aina mukava saada!