sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Lunta tulvillaan

Nyt on sitten satanut lunta. Ja on ollut muutoinkin mukavat kelit, joten mä oon ulkoillut aikalailla. Ja nukkunut jopa kahdeksaan (ainakin yhtenä aamuna).

Ensin perinteinen kauppakierros. Eli me kävellään keskustaan ja sitte mä odototan joka isännän tai emännän kanssa ulkona, kun toinen niistä käy ruokakaupassa.

Mutta tämmöiset lämmitetyt kadut on mun mielestä kyllä melkoisen inhottavia. Eihän tähän voi edes istua! Ja sitte tassut kastuu ja niitä palelee, kun mennään taas tavalliselle jalkakäytävälle. Kumisaappaat tahän tarvitsisi.

Lopuksi perinteistä rymistelyä Tyrnävällä. Mutta taas huomattin se, että mun tassut ei kestä lunta ja jäätä. Kummastakin etutassusta tuli vähän verta, kun mä jarruttelin niin lennokkaasti. Tämä tietää siis tossuaikaa...


HEITÄ!


5 kommenttia:

  1. Raitis ilma väsyttää kummasti! :D

    Voi Elviksen kannuksia tuossa kelissä! Mutta ei se vauhtia hidasta, kun noin tomerasti komennetaan heittoa..

    VastaaPoista
  2. Tossuseikkailuja odottamaan jääden.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taas on ollut sitten liukasta ja jäistä... Ja sitä kamalaa soraa...

      Poista
  3. Kuule kuoama, kyl niihin tossuihin pian tottuu. Meil on semmoseet pehmeet fleesee tai jotain, punaset. Tosta väristä me kyl ollaan sitä miältä, että naurettavat.

    Pallonpeluu on poikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mun täytyy myöntää, että on niillä parempi kävellä. Kun ihan periaatteesta vastustan...

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!