keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Pitkä päivä

Tänään mulla oli semmoinen harvinaisen pitkä päivä yksin kotona. Isäntäväellä oli kuulemma jotain palavereja. Alkuviikko mulla onkin mennyt ihan mukavasti, kun mun isäntä on ollut saikulla ja me ollaan pötkötelty yhessä sängyllä. Ja mä oon pötkötellyt myös partsilla. Auringossa tietty.




Eilen oli mukavaa, kun mun emännän tytär tuli käymään. Mä riehuin koko ajan ja näytin kaikki temput sille. Ja me luettiin vähän naistenlehtiä. 




Sitte yksi mun vakio puuha on, kun mä oon yksin kotona, tuulettaa mun koppa. Mä vedän aina kaikki peitot sieltä päiväksi raikastuman. Mä myös hautaan mun puruluut tuonne koppaan. Mulla on ollut tuo sama valkoinen (?) filtti käytössä siitä saakka, kun mä sain sen pentuna Torniosta mukaani.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komentteja on aina mukava saada!