lauantai 7. helmikuuta 2015

Kaikenlaista kehitystä

Hugo: Nyt se sitten on tapahtunut! Mä oon nimittäin kakannut ulos jo kaksi kertaa. Eilen ja tänään. Mä sain hirveästi kehuja ja rapsutuksia onnistuneen suorituksen jälkeen. 

Ja emännän mukaan mulla on kyllä mitä tulla ulos. Niinku jo edellisessä postauksessa mainittiin, mä oon todella reipas aterioitsija. Mä syön aina kaiken mitä tarjotaan. Ja nopeasti. Siksipä mä oon kasvanut hyvin ja mun kaikki vaatteet on käyneet pieneksi. Tänäänkin, kun oli vähän tuulisempi päivä ja mulle pistettiin tuulipuku päälle niin se ei mennyt enää kiinni. Joten emännän oli pakko käydä ostamassa mulle uusi puku. Vaikka tänään oli jo ihan keväistä, niin kyllä se talvi meillä jatkuu ja takkia tarvitaan.


Tässä vertailuun kaksi kuvaa. Ekaa kertaa lähdössä mummulaan...


...ja tässä mä tutkin mun uutta tuulipukua. Voisi kait sanoa, että mä oon kasvanut ulos mun villapuvusta.

Elvis: Meidän emäntä huomasi tänään, että sen tiskirätti oli kadonnut. Puolet siitä löytyi sohvan alta. Loppuosa siitä on kadonnut mystisesti. No, ehkä mä VÄHÄN autoin Hugoa saamaan sen alas tiskipöydältä, mutta muutoin ei oo mun juttu... Kun Hugo kakkasi sinne ulos, niin emäntä ihmetteli, että mitä keltaista soiroa sieltä oikein tulee, mä olin ihan hiljaa... Keh, heh. Tiskirätin riekaleitahan se pukkas. Että on se kova syömään.

Meillä on muuten ihan kamalasti lunta. Joku vanha sanonta kuuluu "Mattina on vasta puolet lumesta satanut". No huh huh. Jos tuota lunta vielä tulee samanmoinen määrä lisää, niin meidän mökille tulee taas tulva. Eikä me päästä sinne aikaisin keväällä kirmaamaan. Toivottavasti jossain välissä keväällä tulee kestohanget, niin päästään edes vähän juoksemaan järven jäälle.


Puiston penkki on kaivettu lumesta esille. 


Hei! Tuonne on mennyt jänes! Ja Hugo lesotti takki auki kun sen tuulipuku ei pysynyt kiinni, kun se on jäänyt pieneksi.

8 kommenttia:

  1. Lämpimät onnittelumme onnistuneen vatsantoiminnan johdosta! ;D Hugolla taitaa olla oraalinen ja fecaalinen vaihe mennyt sekaisin, kun yhtaikaa pukkaavat esiin.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juup. Kun lähdetään töihin, pitää muistaa sulkea työ- ja makuuhuoneiden ovet, siirtää sohvapöytä pistokkeiden eteen, kaukosäädin korkealle, parhaimmat kengät piiloon, astiat pois ruokapöydältä... Ja nyt myös tiskirätti saavuttamattomiin. Pikkuisen jo pelkäsin, ettei vaan tule suolitukos.

      Poista
    2. Onnea ulkona asioimisen johdosta, iso helpotus kun tuon oppii. Kyllä ne pennut niin nopeasti kasvaa, siinä jää nutut ja takit viikossa pieneksi jos ostaa sopivaa kokoa :)

      Poista
    3. Me ei viitsitty pistää tähän kuvaa uudesta takista, siinä kun on vähän kasvunvaraa. Näytti niin surkealta päällä... Parin viikon kuluttua.

      Poista
  2. Kylläpä on laps kasvanna :) Vaekka kasvaahan ne immeesettii. Aenahhii äet. Levveyssuuntaan kylläkkii :)
    Hieno homma että on jo isommat tarpeet tullunna pihalle. Ja se tiskirättihhii.
    Minun eeltäjällä olj tapana niellä sukkija ja nuore emännän tukkatonitsija. Niitä olj pellorreona täännä :)
    Se olj sevverra iso kaverj että lävite mänj kaekki.
    Lunta riittää tiälläe. Ja nyt puhaltelloo se myrskytuulj. Pysynöökkö takki piällä ies ku pihalle männöö.
    Koettoohan työhii pysyvä lämpiminä. Taetaa tuulla sielläe.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sukat on paha juttu, ainakin semmoiset Amarit... Yks tuttu koira piti leikata kalliilla operaatiolla, että saatiin sukkahousut pois sen vatsasta. Ja olivat vielä melkein ehejät. Mutta jos on iso koira, niin tullee kuulemma tennispalloki läpi, sano elläinlääkäri. Mutta me ei semmoista kokkeilla.

      Poista
  3. Ootpa tosiaan kasvanu ulos paijastas, Hugo. Ja hei, ihan ku sun molemmat korvas olis tankasti pystyssä.

    VastaaPoista

Komentteja on aina mukava saada!