keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Wappukävelyllä

Meillä oli eilen vieraita ja mä riehusin oikein kunnolla. Mä jaksoin kantaa koko ajan lelkkuja Peen ja Ässän nakeltaviksi. Mä valvoin jotain tuonne kahteen... Mutta mun rytmit ei tuommosesta mee sekasin. Vaikka mä kävin vielä jalannostolla tuolloin yöllä, heräsin mä tuttuun tapaani aamulla kello kuusi. Sen jälkeen mä jatkoin muiden kanssa unia, koska kukaan ei osoittanut heräämishaluja.

Me käytiin myös Wappukävelyllä. Osan matkasta mä pääsin sylikyydillä, kun siellä kaupungilla oli niin paljon porukkaa liikenteessä. Emännän mielestä siellä oli myös kylmä. Se oli harmi, sillä muutoin me oltais pysähdytty johonkin ulkoilmakahvilaan munkkikahveille. Ulkoilmakahvilassa on mukava seurata ihmisten toimintaa. Ja yleensä mä saan paljon rapsuja ohikulkijoilta...

Aamulla otin rennosti.

Iltapäivällä otin rennosti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komentteja on aina mukava saada!