lauantai 4. toukokuuta 2013

Henkilökuntaaa !!!

Mun parhaat lelkut on palloja. Meille on tullut tavaksi pitää iltaisin semmoinen pieni pallotteluhetki. Palloissa on vain yksi huono puoli. Ne vierii aina huonekalujen alle. Pienenä mä mahduin meidän sohvan alle, mutta en enää. Onneksi meillä on kuitenkin pitkäpinnaista henkilökuntaa.
Mä oon vähän niin kuin seisojat. Mä osoitan mun nenällä, minne pallo vieri. Ja mä jaksan osoittaa pitkään. Sitten yleensä joku henkilökunnasta tulee. Hyvänä apuna pallojen poisvierittämisessä toimii emännän kävelysauva. Kun se ei enää näköjään käytä niitä. Isäntä yritti tuossa jo yhtenä ilta katsella tuolle kävelysauvalle paikkaa meidän olkkarista, kun sitä kuulemma rasittaa hakea se aina eteisen kaapista. Mutta emäntä ei suostunut... Kyllä mun mielestä meidän olkkarin sisustuselementiksi yksi kävelysauva sopisi, tai vaikka kaksi.

2 kommenttia:

  1. Sulla on sitten samat palloharrasteet ku meillä. Joo, keppi sopis hyvin teijän sisustukseen, säästyis sitten henkilökunnaltakin monta askelta.

    Tiäkkö mitä meijän henkilökunta teki? Jummijammi, iskä teki KAIKKIEN huonekalujen ympärille lattialistalaatikot. Vitsi! Vähän kuule vaikee järjestää henkilökunnalle iltajumppaa. Onks reiluu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No teillä on ajateltu sitten viimeisen päälle koiraystävällisesti! Vaikka kyllä semmoinen taivutusiltajumppa tekee isäntäväelle hyvää. Varsinkin kun emäntä ei juurikaan noita kävelysauvoja käytä niiden alkuperäiseen tarkoitukseen.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!