sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Kuulumisia

Siis melkein tasan päivälleen vuosi sitten meidän mökillä oli tämmöisiä ihmeellisiä makuujälkiä. Ja taas tänään me huomattiin niitä. Plus kaksi omituista kakkaa. Ei mun eikä hirvien eikä jänesten. Emäntä osti sen riistakameran keväällä, mutta se on jäänyt käyttämättä. Ensi viikonloppuna se sitte asennetaan. Ilvestä kuulemma edelleenkin epäillään. Niin ainakin emännän serkku sanoi. Mähän vaan pistin omat merkkini makuujälkien päälle ja tuhahdin koko asialle.

Muutoin oon kotona sisustanut...


Etsinyt mökillä aina aurinkoisen paikan tupsluureille...


Ja asia mistä emäntä on erittäin tyytyväinen, oon nimittäin löytänyt oman sängyn mökillä. Siellä on yksi huone, jota kukaan ei käytä, ja nyt se on muuttunut vähän niinku romuhuoneeksi. Pienenä mua yritettiin opastaa nukkumaan siellä sängyllä, mutta ei onnistunut silloin. Nyt mä meen sinne ihan vapaaehtoisesti. Joskus. Siellä on paljon mukavaa ja erikoista tavaraa.


Se on ns. "intialainen huone" koska sängynpeitteen ja pari tyynynpäällistä on emäntä raahannut Intiasta. Ja tuon Back Street -poikien tyynyn mä poljen aina ihan lyttyyn, vaikka se oli mun emännän tyttären lempityyny, kun se oli pieni. Isäntä pitää sängyllä housujaan ja shotrsejaan, niiden päällä on mukava nukkua.

4 kommenttia:

  1. No ohoh, oot suanna iha oman huoneen! Sitä ee iha jokapoejjalla ookkaa. Nuin hyvä petihhii.
    Minnäe etin aena ne aarinkopaekat makkuukselle. Ne on parraeta.
    Oohha varovaene sielä pihalla! Jos sattuu ilives olemmaa ni ne on semmosija että ee pelekee mittää. Ee oo terveellisijä koerille ne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on jatkuva vartiointi mökillä päällä, varsinkin hämärän tullen. Ja mä en oikeastaan poistu mihinkään mökin etupihalta. Tarpeetkin teen emännän "mieliksi" ihan porraspäähän ja kukkapurkkien juurelle...

      Poista
  2. Jaahas, syys- tai talvivieras on saapunut möksälle jälleen, ja identiteettimysteeri senkun syvenee..
    Toivottavasti riistakamera selvittää salaisuuden, niinkuin nykytekniikka selvitti myös Viiltäjä-Jackin henkilöllisyyden.

    Oma huone ja oma peti on luxusta, mutta kyllä sinne soffallekin taatusti on vieläkin välillä tunku. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yöllä pitää mennä nukkumaan emännän peiton alle.... :)

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!