tiistai 13. elokuuta 2013

Sivistystä

Maailman asioista pitää olla perillä. Joskus aamuisin me luetaan isännän kanssa yhdessä päivän sanomalehti.
Mä pistän aina mun tassun tuon sivun päälle, jos mulla on jonkun jutun luku kesken. Vaikka välillä mä katon ikkunasta maisemia ja ohikulkevia koiruleita. Isäntä joutuu aina nosteleen noita mun tassuja, mutta aina mä sen siihen sivun päälle pistän.

Ja mähän kerroinkin aiemmin, että kun mä olin ihan pieni, mun emännällä oli yks kirjallinen rojekti ja mä sain aina joskus nukkua sen sylissä, kun se oli tietokonella. Ja niin mä sitten totuin lukemaan myös iltapäivälehdet netistä.
Kyllä se vaan on hyvä tietää, mitä maailmalla tapahtuu. Vaikka että Santorinilla on laaja sähkökatkos tai joku Tuksu on eronnut...

4 kommenttia:

  1. Jösses kuomahyvä, ku sä oot vii-sas!

    VastaaPoista
  2. Mää luen aina viikonlopun Kalevan isännän kans, mutta arkena en jaksa nousta kuudelta lehdenlukuun. Nukun mieluummin. Saan muuten viikonloppuna aina pöydässä aamujuuston. Nam.

    t. Olli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä vinkki! Mun pitää kans vaatia aamupala samalla!

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!