sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Bossukkatapaaminen

Mä oon ollut tänään tosi sosiaalinen. Mulla oli nimittäin Oulun seudun bostoninterrierien tapaaminen. Paikalle saapui 12 bostonia ja yks staffi. Se meni siinä muiden mukana.

Mä näin mm. mun veljen Elmon. Elmo on tuo joka istuu tuolla sen isännän jalkojen välissä. Vähän mä oon kade Elmolle, kun sillä on pikkuveikka, Oiva. Oivakin änkesi tuohon kuvaan. Pikkuveikat on kuulemma semmosia.

Mun mielestä me ollaan Elmon kanssa ihan saman näköisiä. Elmon emäntä on taitava ompelija ja me tilattiin mulle kaksi takkia. Elmo on tänäänkin niin tyylikäs, kun sillä on tuohon asuun sopiva pantakin.

Sitte me lähetiin mettäretkelle. Me kaikki juostiin ihan vapaina. Ihan vaan pikkuisen tuli joskus toraa. Tossa mä nostan jalkaa ja kyllähän muiden piti sitte se mun hajumerkki käydä lukemassa.

Emäntä yritti juosta tuonne edelle ja ottaa meistä kuvan edestäpäin. Mutta sepä ei ollutkaan niin helppoa. Kun me ei päästetty sitä. Muutenkaan bostoneista (ja vielä kahdestatoista) ei kuulemma saa hyviä kuvia, kun me ollaan niin liikkuvaisia.

Mutta mulla oli mukava päivä!

6 kommenttia:

  1. Vau mikä boston-jengi! Oli varmasti mukavaa!

    VastaaPoista
  2. Oli mukavaa. Ja nyt huomasi kunnolla senkin, miten lauma- ja sosiaalisia eläimiä nuo bossukat on. Kukaan ei yrittänytkään lähteä omille teilleen, kaikki pysyi porukoissa.

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanasta plokista Elvis ! toivoo: rotukaverisi Kamu ja Kaapo

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kaikki pysyivät todellakin yhtenä laumana, kukaan ei lähtenyt sooloilemaan.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!