perjantai 15. marraskuuta 2013

Uusi lelkku!

Tänne on avattu joku mahottoman suuri kauppa, risma vai mikälie. Mun emäntä kävi siellä ihan uteliaisuuttaan tuossa viikolla. Ja ylläripyllärinä mä sain sieltä uuden lelkun!



Eli tuommoisen narupallo systeemin. Sitä on kuulkaa mukava paiskoa menemään. Mutta mun emäntä on vaan ihmetellyt, kun mä tykkään nakerrella muovia. Nytkin mä oon parin päivän aikana saanut melkoiset jäljet tuohon vihreään muoviosaan. Että miksi mä sitä tykkään nakerrella ja puruluut ei kelpaa mulle? Jaa-a, siihen mä en osaa kertoa vastausta.


Ainakin siihen uppoa hampaat mukavasti.

Muuten, mun emäntä sanoi, ettei se enää lähde sinne rismaan. Kun se oli kuulemma niin iso kauppa, että se ei  jaksanut kävellä siellä... Olisi kuulemma tarvinnut auton, vähintään jonkun kolf-kärryn. Se ois hyvä idea, niin mä voisin körötellä siinä mukana!

2 kommenttia:

  1. Toi sun uusin lelkkus ei kyl tuu kestään kauan, siis toi pallo-osa. Meillä se räjähti (äippä kyl väiittää, että me muka oltas pureskeltu) heti nuuskaks. Keh heh.

    Ilosia leikkejä sulle kamu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää, että mä voin sitten emännälle kertoa, että siellä on räjähdyspanos. Kun jostain syystä ne munkin pallot aina "räjähtelee". Mä oonkin miettinyt, että miten on niin heikkoa tekoa. Nyt selvis sekin.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!