perjantai 1. marraskuuta 2013

Kaamos

Jotenkin tuntuu, että tämä pimeys ei oo yhtään mua varten. Nukuttais koko ajan ihan kamalasti. Ja ulkona on märkää. Aamulenkilläkin mä pistän heti tarpeellisten asioiden jälkeen nelitassujarrutuksen päälle ja en liiku mihinkään. En mihinkään. Monesti on melkein panta lähtenyt päästä, kun mua kiskotaan ja komennetaan eteenpäin. Tai sitten mä kinkkaan kolmella jalalla. Yritän ainakin säästää yhtä tassua kastumasta. 

Ja aamuisin mä yritän varata itselleni hyvän köllöttelypaikan koko päiväksi, mutta siinä mä en oo vielä onnistunut. Tässä onkin kuva-arvoitus. Etsi kuvasta koira.




Siellä mä oon, vaikka ei näy yhtään. Mä oon laskenut sen varaan, että emäntä ei viitsi petata sänkyä ja se unohtasi mut tuonne köllimään. En oo vielä onnistunut.

Sitten yhtenä päivänä mä luin taas emännän kanssa lehtiä ja päätin verrytellä siinä samalla. Arvatkaas oliko emäntä tyytyvänen, kun mun peba oli noin yhden sentin päässä sen nenästä? Khih hih. Minusta tuo oli mukava temppu.


6 kommenttia:

  1. Toi viimenen kuva on ratkiriemukas. Me repellään täällä. Puhhahhahaaa... Sori, mut naurattaa niin gaumeesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä olisi myös kuva emännän näkökulmasta, mutta ei taideta kehdata julkaista....

      Poista
  2. Tämä pimeys on kyllä ihan pyllystä ja siihen ajatukseen toi viimeinen kuva sopiikin ihan hyvin. Käh käh.
    En määkään halua ulkoilla, kun on pimeä, kylmä, kostea ja mitäs muuta sitä onkaan. Aika lyhykäisiä lenkkejä tehdään, ihan mun ehdoilla. Tassut katos ei meinaa kestää kosteutta. Mua ei haittaa, sillä sohvalla on ihan kiva köllötellä. Voisin nukkua vaikka kevätauringon paisteeseen saakka ja tietenkin syödä välillä.

    t. Ollikka

    VastaaPoista
  3. Petaamaton sänky on myös meillä vastassa jokakerta kun tulen töistä!
    On ihan siis turhaa edes petailla sitä aamuisin. Tulos on aina sama.. ;)

    Pebashow Rocks! Pitäähän ne päivän kuulumiset kertoa myös visuaalisin aromiesityksin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en pääse päiväsaikaan yksin makuuhuoneeseen. Kun mä voin kuulemma riehua vähän liikaa siellä. Joten päivisin on tyytyminen omaan koppaan. Tylsää. Haiseva vastalause!

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!