keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Reenikausi

Mulla on nyt ollut tosi kova reenikausi päällä. Nimittäin viikonlopun näytelmät lähestyvät. Mun pohjakunto on luotu mökillä kun mä oon juossut pallon perässä ja kasvattanut mun lihasvoimaa. Täällä kaupungissa tapahtuu sitten viimeistelyharjoitukset. On kuulkaas pojat kovaa hommaa, ainakin emännän mielestä!

Mä oon siis juossut, harjoitellut näytelmähihnan pitämistä, harjoitellut kehähölkkää ja harjoitellut nätisti pöydällä seisomista. Ja sitten mä saan palkaksi kuivattua kanafilettä. Se on parasta.



Ja emäntä se vasta hössöttänyt onkin. Osti itelleen uuden puseronkin. Muahan siellä arvostellaan eikä emäntää. Luuleekohan se, että ne on myös ihmisten missikisat? Ja sillä on kuulemma kauhea dilemma. Kumman laukun se ottaa sinne näytelmään mukaan?


Mulla on ratkaisu. Otetaan muovikassi. Khih, hih.

4 kommenttia:

  1. Onpa upea tuo Ted Bakerin laukku!

    VastaaPoista
  2. Ai, sää näyttelet myös! Monitoimi-Elvis!!! <3

    Mikäli näytelmän sivuosan pusero on punainen (mistäköhän tuon ajatuksen sain?), mustavalkoinen kassi loisi kivasti kontrastia. Muussa tapauksessa Ted Baker-laukku on ihan huippu!

    Jouduksää Elvis pesulle kanssa ennen näytelmää? Meillä pesurumba on edessä aina aamuisin, jotta tuomarin eteen kehtaa mennä.

    Anyway: Fanikuvia näytelmistä odottamaan jääden..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä pusero on punainen! Se on emännän väri ja pinkki kans.

      Kyllä mut pestään perjantaina ja otetaan kosteuspyyhkeitäkin kisapaikalle mukaan. Muuten mua ei tartte kamalasti pestä, silloin tällöin pehmeällä harjalla harjataan.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!