sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Mökillä

Mä oon taas viettänyt melkoisen tovin mökillä. Siellä ei internetti pelaa, tai kyllä kait se pelaa jollain lailla, mutta emäntä sanoo, että se on nettivapaa alue. Voi että siellä oli lämmin! Ja ei ollenkaan enää sääskiä. Muutama paarma pörräsi ahkerasti, mutta mä sain syötyä melkein ne kaikki.


Ja sitte mä aloin tutkimaan mun lopotomia-possun tarkempaa sisärekennetta, kun se ei oo törissyt enää pitkään aikaan. Kurkunpää näyttäis ainakin olevan kunnossa. Mutta mä hukkasin sen päälaen, joten ei siitä enää ehjää saa millään...


4 kommenttia:

  1. Ei paha, meinaan ton Possun syvempi tutkimus. Röh röh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, mä oon vähän niiku tutkija. Mua kiinnostaa kaikki syvällinen ja tutkin kaikki asiat perinpohjin :)

      Poista
  2. Patolokiksi olisi ainesta ihan selvästi! ;)

    Jäämme odottamaan syvällisen tutkimuksen etenemistä ja siitä syntyvää poikkitieteellistä julkaisua..

    VastaaPoista

Komentteja on aina mukava saada!