tiistai 16. huhtikuuta 2013

Tunnustus ja päivän stailaus

Mun ploki-kameli Naurava Nakki antoi mulle tämmöisen tunnustuksen:
Mä oon niin otettu tästä! Siis mulla on takana vasta pari viikkoa tätä plokkausta ja sain jo tunnustuksen. Tämän tunnustuksen sääntöihin kuuluu, että tunnustus pitää jakaa eteenpäin muutamalle alle 200 lukijan plokille. Mun emäntä on ollut näissä koiramaailman plokeissa vasta niin vähän aikaa, että se päätti pistää tuon tunnustuksen talteen ja jakaa sen kesään mennessä, kun se on tutustunut vähän enemmän näihin plokeihin. Mutta kiitos Nakki! Linkin Nakin plokiin löydätte tuosta mun plokin oikeasta reunasta.

Tänään mä kyllästyin meidän olkkarin sisustukseen ja päätin vähän stailata sitä.


Raahasin mun kopan tuohon vähän keskemmälle ja otin kaikki petivaatteet jälleen tuulettumaan. Patjaa myöten. Ripottelin mun lelkut ja emännän sukan antamaan vähän ryhdikkyyttä kokonaisuuteen. Tasapainottavana ja sisustusta pehmentävänä tekijänä toimii etualan lampaantalja. (Sen vedin alas vasemman reunan divaanilta, johon se oli asteltu vain mua ja mun päiväunia varten). Kokonaisuutta täydentää rutattu matto, jonka suorat raidat saavat näin uuden eloisan ilmeen. 

Itehän oon melko tyytyväinen. Kyllä nyt passaa puruluuta pureksia.

4 kommenttia:

  1. Tota sun sisustus vois luannehtia, että kodikas ja koiramainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks vain olekkin. Ja heti joku siivosi, kun tuli kotiin. Ei sitte arvosta yhtään...

      Poista
  2. Hei säähän voisit alkaa pitään vaikka sisustusplokia, on toi sen verran hianoo työtä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Tai sitten mä voisin liittää tän plokin myös sisustus- ja lifestyle plokilistoille! Saisin varmasti hurjasti uusia likijoita!

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!