maanantai 1. huhtikuuta 2013

Bostoninterrierit pitävät lämpimästä

Mä synnyin siis noin kolme vuotta sitten Torniossa, Niittyheinän kennelissä. Oikealta nimeltäni mä oon Niittyheinän Efraim Achilles. Mutta kuka noin pitkää nimeä muistaa. Meitä bostoneita ei ole täällä Suomessa kovinkaan paljon. Mä tunnen tietty muutaman. Mun sisaruksista Elmo ja Iines asuu tässä aika lähellä ja saman kennelin Maya. Sitten mä tunnen Brunon, Oton, Häkkisen, Nasun ja Pusun. Niin, ja tietysti Lennun. Mutta sitä mä en oo henkilökohtaisesti tavannut. Pusun kanssa me suunniteltiin perheenlisäystäkin, mutta se meni sitten pieleen.

Meistä bostoneista sanotaan, että me ollaan vilkkaita, seurallisia, leikkisiä, helposti oppivaisia ja ennenkaikkea lämpöä rakastavia. Mun emäntä allekirjoittaa kaikki nuo, paitsi tuon helposti oppivaisia. Se sanoo, että mä oon kovapäinen...

Mutta lämpöä mä rakastan yli kaiken. Talvella mä pystyn kävelemään vaikka kahdella etujalalla. Niin paljon mä inhoan kylmyyttä tassujen alla. Niinpä mua on hieman varusteltu talven varalle:


Mulla on tämmöiset töppöset. Nämä on ihan kivat.


Silloin ku mä olin pieni, mulle ostettiin tämmöinen palttoo. Tässä siinä on vähän kasvunvaraa. Mutta tämä päällä mä en ottanut askeltakaan. Me annettiin tämä takki Helkalle. Se on sitsu. Ja mun emäntä osti vielä toisenkin palttoon. Sama juttu. Se annettiin Mayalle.


Ainoa vaate, minkä mä hyväksyn, on tämä neule. Se on pehmoinen ja lämmin. Emäntä kyllä sanoi, että sillä meni hermot tuon kuvion kanssa.

Mutta onneksi kesä on tulossa ja sitten ei vaatteita tarvita!

5 kommenttia:

  1. Hianoo, Elvis, että aloit plokkaamaan! Tykätään.

    Meilkin on tossut, mutta ei niis oo vetskaria. Sul on oikeestaan ihan koirankengät. Sitäpaitti meijän tossut on punaset, tyttöjen väri. Yäk.

    Pidetään yhteyksiä, kamu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei sillä värillä nyt oo niin väliä... Köpöttelette vaan ylpeästi eteenpäin. Sanoohan ne, ettei autonkaan värillä oo väliä, kunhan on punainen :)

      Ja kiva kun tulitte tutustumaan!

      Poista
  2. Vuih, mitkä töppöset! :) Kiva blogi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa seuraamaan! Pitäisi tehdä tälle blogin ulkonäölle vielä jotain...

      Poista
  3. Moi! Mun nimi on Nipa ja olen bostoninterrieri. Tää on outoo mutta mulla on samanlaiset töppöset! Mä käytän kaikkia vaatteita kyllä

    VastaaPoista

Komentteja on aina mukava saada!