perjantai 19. huhtikuuta 2013

Houdini

Jos mun plokikameli Tuisku on Saksikäsi Edward niin mä oon kyllä Houdini. Mua ei paljoa ovet ja lukot pidättele. Liukuovi - piis of keik, kumikiila - piis of keik, kaapinovet - piis of keik. Meidän eteisessä on joku Lundia-kaappi, jossa säilytetään kenkiä. Mun emäntä on tehnyt siihen tämmöisen viritelmän, koska mun lempipuuhaa on hakea sieltä kenkiä ja purra etenkin emännän kengistä korot uuteen uskoon. Isännän kengistä mä kaivan aina pohjalliset pois.




Samalla noihin puuosiin on tullut EHKÄ mun kynnenjälkiä. Mutta Lundia-kalusteiden kuuluukin olla vähän rustiikkisia. 

Täällä on satanut aivan kamalasti vettä ja en oo päässyt kunnon lenkuralle pitkään aikaan. Mutta huomenna me lähdetään mökille! Ellei siellä sitten ole samanlainen tilanne kuin viime keväänä. Piti lähteä pois, kun mulle ei ollut yhtään kuivaa länttiä edes jalannostoon.



Tuossa on tuo sama kuusi, kuin muutama postaus aiemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komentteja on aina mukava saada!