keskiviikko 18. lokakuuta 2017

Pari viikkoa takana

Vito: 


Mä oon nyt ollut täällä mun uudessa perheessä kaksi viikkoa ja hyvin on mennyt. Ainakin niinku omasta mielestä. Ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Mä syön vielä kolme kertaa päivässä ja hyvällä ruokahalulla. Paitsi kerran emäntä unohti mun iltapäiväruoan... Ja mä oon tosi reipas ruokailija. Syön tosi nopeasti kaikki mitä tarjotaan ja jos Hugolla on samaan aikaan ruoka (ainakin aamulla on) niin me vielä vaihdetaan nopeasti lennosta kuppeja ja syödään toisen jämät.


Sitte mä oon tosi hyvä nukkumaan. Elvis kuulemma heräsi aina klo 6.00. Me Hugon kanssa vedellään sikeitä siihen asti kunnes meidät herätetään. Nukkuvaa koiraa ei saisi herättää, mutta aamulla emäntä herättää meidät hellästi rapsuttelemalla, koska muuten me ei ehdittäis tehdä meidän aamutoimia.

Kakkiainen tulee aina ulos, kaksi kertaa on tullut ihan vahingossa pöydänaluskakka. Pissajuttuja en viitsi kertoa, mutta matot on pesulassa...

Hugo:


Kyllä tuo Vito on ihan mukava kaveri. Me riehutaan aika paljon yhdessä. Mä ärsytän sitä hyppäämällä sohvalle ja se rääpäleenä ei pääse sinne, khih hih.

Mutta voi. Mulla on taas anaalirauhasen tukkeuma... Johtuukohan se sterssistä tai elämäntilanteen muutoksesta? Kun Elvis kuoli siitä kahden viikon kuluttua mulle tuli tuo vaiva. Nyt meni liki viisi kuukautta hyvin, mutta kun Vito tuli taloon siitä kahden viikon kuluttua se tuli taas. Mä oon antipioottikuurilla. Kauluria en saanut, koska en ylety nuolemaan mun bebaa ja Vito ei ymmärrä tuon vaivan päälle mitään. Se nuolee vaan mun korvia ja mä nuolen sen korvia.


Päikkärit menee jo vierekkäin.

8 kommenttia:

  1. Sopusija kaverija näättä olevan :) Aekasa männöö opettelussa vuan ohan tuo yhessäolo jo hyvällä mallilla. Harmi, sulla Hugo,tuo takapiävaeva... toevottavasti se siitä asettuu. Seon sittä inha piettävä. Oon pitännä sen taavvin eekä kyllä naarattanna.
    Ilosija päevijä sinne teelle! Kohta tulloo mukavat ulukoelukelit ku kylymennöö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta kun kylmenee, niin sitten tarvitaan takkeja... Mutta perempi sekin kuin palella.

      Poista
  2. Oi oi, ku tehän sopuilette jo mainiosti, huippua. Vito, kuule ei tommoset pöydänaluskakat haittaa mitään, kun sä oot viälä poikanen, mut aattele, ku meijän Myrsky, mikä on jo 6-vuatias, kakkii kirjahyllyyn aina kun sää ei sitä miällytä. Ymmärrettävästi alimmilla hyllyillä ei säilytetä kirjoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjahyllykakka, khih hih... Mutta jos sinne panis kirjoja, niin ei mahtuis kukaan kakkaamaan. Meillä näkyy olevan ovet alimpien hyllyjen edessä. Mutta kyllä tuo Vito näkyy keksivän niitä kakkapaikkoja.

      Poista
  3. Hyvin teillä onkin lähtenyt yhteiselo, siellä joo nukutte kylki-kyljessä :)
    Toivottavasti Hugon vaiva paranee nopeasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin me sopuillaan heti. Mukava on riehua kahdestaan. Aina iltaisin painitaan :)

      Poista
  4. Kyllä teillä menee pojat hienosti siellä, kun päikkäritkin sujuu jo yhdessä. Kyllähän noita vahinkoja pienille pojille sattuu, mutta kyllä ne menee ohi Vito, kun kasvat vielä vähän. Toivottavasti Hugo paranet pikaisesti. Inhottavaa tuollainen vaiva, mutta ehkä se on sitä sterssiä sitten. Mulla tahtoo mennä vatsa kuralle, kun jotain jännää tapahtuu. t. Eka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sterssi on ikävä kaveri ja sen seuralainen anaalirauhanen vielä ikävämpi. Jos nyt kovin usein tulee, niin sitten harkitaan niiden poistamista.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!