torstai 3. heinäkuuta 2014

Soutelemassa

Yksi lämmin kesäpäivä taas oli. Joten siitä piti nauttia koko auringonpaisteen verran.

Aamu aloitettiin kyllä rauhallisesti. Lököteltiin emännän kanssa sängyssä ja mä sain vähän selkärapsutuksia.



Sitte mökillä mä pääsin soutelemaan. Mä hyppäsin ihan ite veneeseen. Kovin kauan rannasta emäntä ei uskaltanut soutaa, kun mulla ei ollut pelastusliivejä. Se nimittäin pelkäsi, että mä saatan hypätä myös reippaasti pois veneestä kesken soutelun. Ja tämä oli eka kerta, kun vapaaehtoisesti hyppäsin veneeseen. Oikein oli mukavaa tuo soutelu.



Ja mä olen löytänyt itselleni uuden vihollisen, nimittäin kahvakuulan. Joo, kahvakuulan. Emäntä lähti soutelemaan vähän kauemmaksi järvelle ja mä jäin isännän kanssa rannalle. Isäntä alkoi taas heiluttelemaan sitä kahvakuulaansa ja mua ärsyttää se tosi kamalasti. Joten mä aloitin kamalan rähäkän. Isäntä sanoi, että kyllä mökille ääntä mahtuu. Mahtuu joo, mutta mun ääni oli kuulunut kuulemma tänne asti...


Eli tuolla on meidän mökki ja mun ääni...

6 kommenttia:

  1. Kih hih, me kuullaan oikein korvissamme sun jyhmeen äänen leijuvan tual vetten päällä. Hyvä Elvis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ja kyllä sinne kuulu isännänkin ääni, kun se komensi mua olemaan hiljaa... Olinkin, ehkä 5 sekuntia.

      Poista
  2. Rohkee oot ollunna! Etkö pelännä että puttoot? Siinoes voenna niät kastuva :)
    Iäntä mahtuu mualimmaa. Että anna kuuluva vuan :) Mökillä suap iännellä mielesä mukkaa. Kaapunnissa eevät ehken tykkee.
    Kommeella paekalla on tuo teejjän mökki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muapa ei kastuminen pelota, mä oon melkein vesipeto. Saatan kahlata syvällekin, jos vaikka sammakko houkuttelee mut...

      Ja maalla sitä vasta ääntä on, niinku lintujen laulua melkein vuorokauden ympäriinsä. Ei siinä mun haukut haittaa.

      Poista
  3. Kah, nyt se on sitten nähty: The Hymyilevä koira tokassa kuvassa! :D

    Ja kansallisrunoilijan merkkipäivänä runoa lainaten:

    On meidän rannoillamme rauhallista
    ja turvaisa on rinne tunturin.

    VastaaPoista
  4. Kyllä mä emännän mielestä hymyilen aika usein...

    VastaaPoista

Komentteja on aina mukava saada!