sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Pikkupuuhaa

Mulla on ollut kaikenlaista pikkupuuhaa ja mikäs tässä on ollut puuhaillessa, kun kelitkin ovat olleet mitä mahtavimmat. Ensiksi mulla oli neuvola, täytänhän mä keskiviikkona neljä vuotta. Vain yksi rokote pistettiin. Ja kaikki muu oli ihan kunnossa. Mä otin ihan rennosti myös siellä odotustilan käytävällä. Ei ollut edes kissaa härnättävänä.


Sitte mä oon ottanut arskaa, kun emäntä etsii niitä keokätköjään.


Ja se mökin sohva. Eikö ne vois hommata sinne isompaa sohvaa, vaikka jostain kierrätyskeskuksesta. Mulla on A-H-D-A-S-T-A !!!


Pääskynpoikien pesä on jo mukavalla mallilla.


Ei auta papan laittamat esteverkot. Pikemminkin toimivat tukirakenteina.

6 kommenttia:

  1. Hyvä ku piäsit nuin vähällä että vuan yks piikki. Eläkä vuan polta nahkoos arskoo ottaissa. Mulla se meenas mahanahka jo kärähtee.
    Eekös ne isäntäväkes suattas iha suosijolla luovuttoo sulle tuota sohvoo eekä ennee ite ängetä siihe? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta siitä sohvasta. Se on meillä ollut semmoinen ikuisuustaistelu. Että kukaa saa sohvapaikan. Emäntä yleensä luovuttaa ja menee tuolille....

      Poista
  2. Ooh, synttärit tulossa! Pidäkkö isotkin pileet?!?

    Ma luulen, että isätäväki tahtoo pitää sun niskan-/sylin-/jalkojenlämmittimenä ja siksi soffa jää.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaan perhepiirissä juhlitaan. Nään kyllä kamuja tiistaina bostonitapaamisessa!

      Poista
  3. Hee! Vieläkin yksi 4 vuotias, jo on ollut hyvää vuosikertaa tuo 2010!
    Terveisin toinen 4v eli Wuppe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta. On syntynyt vain loistoyksilöitä tuona vuonna!

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!