perjantai 24. tammikuuta 2014

Päivänvaloa

Tänään, kun mun emäntä tuli kotiin, me lähdettiin heti lenkuroimaan. Pakkasta oli nimittäin VAIN noin -5°C ja oli vielä päivänvaloa. Ihan aurinko pilkisti pikkuisen pilvenraosta. Onneksi viikonlopulle on luvattu samanlaista keliä. Mun ja mun emännän kunto on melkein romahtanut, kun me ei olla päästy pitkään aikaan kunnon lenkille.


Mutta siinä kun me matkattiin päivänvalossa eteenpäin, minä edellä ja emäntä takana, se huomasi, että mun takareidet on ihan valkoiset. 


Joten aurinkoa kaivataan ja pian. Mä haluan rusketusta. Mä pistän tohan alas mun yhden kesäkuvan, jossa näkyy jotenkuten mun ruskettuneet reidet. Ja pyllerön reikäkin on ihan ruskettunut, nyt se on kuulemma vaalean punainen...


4 kommenttia:

  1. Aurinkoa kehiin, joo!

    Pyllerön rusketus voi kyllä olla ns. sisäsyntyistä.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih hih! Mutta on tässä auringollakin osansa. Koska pyllerö on nyt pinkahtava...

      Poista
  2. Keh heh, sun kanssas, Elvis. Kyä se aurinko sais tosiaan alkaa ruskettaan. Sun bebandeeros ja reidet on tosi kalpukat. Meillä mahat. Aurinkoo, tänne ja heti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei auta muuta kuin ootella pari kuukautta, huoh. Mutta nautitaan taas näistä lauhemmista talvipäivistä!

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!