keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Hrrr...

Siis tämä kylmyys tuli ihan yllättäen. Mä en ole yhtään ehtinyt sopeutua tähän. Tänäänkin päivälenkuralla mä kävelin just ja just tuohon autokatoksen kulmalle. Sitte sieltä nurkan takaa tuli tosi kova ja kylmä tuuli. Se tuuli tunkeutui mun korviin, nenään ja iholle. Mä pistin jarrut päälle. En kertakaikkiaan liikahtanut mihinkään. Emäntä yritti kiskoa. Mun panta tuli melkein päästä pois. Mutta onneksi emännälläkin oli vain joku ohut huppari päällä. Ja sekin huomasi, miten kylmä siellä ulkona oli. Joten minä voitin! Käännyttiin takaisin.

Onneksi mun veljen Elmon emäntä on luvannut ommella mulle semmoisen pehmeän fliis... flees... leessipusakan. Musta otetaan oikeen mitat. Tulee siis mittatilauspuku.

Onhan mulla niitä vaatteita, mutta mä en oikein tykkää niistä. Niinku tämä pienenä otettu kuva musta ja jostain toooosi jäykästä takista.

Vähä niinku nolo kuva. Kasvunvaraa ja kaikkea... En tykännyt.

Tämä on emännän mielestä tosi hieno ja mäkin tykkään tästä. Emäntä on sen omin kätösin neulonut. Mutta pitäähän herrasmiehellä olla vähän enemmänkin vaatteita.

2 kommenttia:

  1. Uuu, mitkä kledjut! :)

    Varsinkin The Neule! Mahtaako emännällä olla enää ohjetta sille jaettavaksi? Meilläkään ei pehmeälle neuleelle syljettäisi (EHKÄ!).

    On tuo viima tänne etelärannikollekin ehtinyt. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä sivu http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=93723 Jossain vaiheessa menin vatsapuolella ja kauluksen kohdalla sekaisin, joten sovelsin mallia oman mieleni mukaan. Selkäpuolen kuvio oli pääasia. Jos googlaa "koiran neule novita" löytyy neule monen koiran päältä tällä samaisella ohjeella. Tv Emäntä

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!